[LPW #144] Ephemeral Wish

Status
Not open for further replies.
@kyoko chan - HAhahaha xD *hugs* so that means you missed me? xD and I crash through all windows xD I'm a super hero
collateral damage is a must xD I have my quotas to fill xD so I'm like a doctor to give you yaoi? xD hahahaha
I need to get back into the yaoi groove xD
tumblr_nxu1oynpE11qjtxoeo1_500.jpg

tumblr_nwkmosNNrv1rmuleto1_500.png

*hides you behind me so when he comes running towards you he crashes into me* xD
Don't even dare to ask that while you know it! xD ugh missed so bad :deadsad:

ahhh dammit makoto....:nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed:
why to hug you ofc :innocent: and be warned I'm naked now thanks to you :bloodthirsty:

I have censor vision :goodtea: dont think about hugging me now ralli :wtf:
/me stops and pokes Kyokko's nose
/me blinks her eyes ö.ö

Don't even dare to ask that while you know it! xD ugh missed so bad :deadsad:

ahhh dammit makoto....:nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed:

I have censor vision :goodtea: dont think about hugging me now ralli :wtf:

/me blinks her eyes ö.ö

/me stares at her while pulling her cheeks
wanna chat?

@kyoko chan - I used a enhanced version of the yaoi formula hahha xD careful it's addictive hahah xD
sorry >_< *hugs tight* I missed you too ^^ though I am like batman more cause he tends to disappear haha
omg!! blood loss!!! *tries to keep your blood in* >_<

/me teleports behind kk and glomps

it feels warm :runhappy: I will never let go now :laughpanda:

[MENTION=115385]Nebby[/MENTION]; Aww thanks ^^ *hugs back* ^^
what have you been up to? ^^

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread

Latest profile posts

Deladela2000 wrote on Otokonoko's profile.
Hi
Is it possible to re-upload this game?
Sble wrote on UFO's profile.
Hi, Can you reupload the link of this? Please.
https://www.anime-sharing.com/threads/240613-jast-sisters~夏の最後の日~-無修正.1636685/