[LPW #144] Ephemeral Wish

Status
Not open for further replies.
@kyoko chan - HAhahaha xD *hugs* so that means you missed me? xD and I crash through all windows xD I'm a super hero
collateral damage is a must xD I have my quotas to fill xD so I'm like a doctor to give you yaoi? xD hahahaha
I need to get back into the yaoi groove xD
tumblr_nxu1oynpE11qjtxoeo1_500.jpg

tumblr_nwkmosNNrv1rmuleto1_500.png

*hides you behind me so when he comes running towards you he crashes into me* xD
Don't even dare to ask that while you know it! xD ugh missed so bad :deadsad:

ahhh dammit makoto....:nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed:
why to hug you ofc :innocent: and be warned I'm naked now thanks to you :bloodthirsty:

I have censor vision :goodtea: dont think about hugging me now ralli :wtf:
/me stops and pokes Kyokko's nose
/me blinks her eyes ö.ö

Don't even dare to ask that while you know it! xD ugh missed so bad :deadsad:

ahhh dammit makoto....:nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed::nosebleed:

I have censor vision :goodtea: dont think about hugging me now ralli :wtf:

/me blinks her eyes ö.ö

/me stares at her while pulling her cheeks
wanna chat?

@kyoko chan - I used a enhanced version of the yaoi formula hahha xD careful it's addictive hahah xD
sorry >_< *hugs tight* I missed you too ^^ though I am like batman more cause he tends to disappear haha
omg!! blood loss!!! *tries to keep your blood in* >_<

/me teleports behind kk and glomps

it feels warm :runhappy: I will never let go now :laughpanda:

[MENTION=115385]Nebby[/MENTION]; Aww thanks ^^ *hugs back* ^^
what have you been up to? ^^

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread

Latest profile posts

Jelly-filled Donut wrote on Ryzen111's profile.
Last one, a simple reupload request. Do you still have it? Thanks, Ryzen
転落の淫音少女
linyume wrote on Esan's profile.
Please could you reupload this game? All links show as dead. Preferably Mexashare or Katfile, thank you! :]
https://www.anime-sharing.com/threads/130322-black-cyc-蟲使い-価格改定版.1106779/