Count to a million

Hello, und was gibt's bei dir, Inori...?
62128>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

62129
Es wird wärmer hier bei mir :goodtea:
und bei dir?
Ich bin verflucht müde von der Arbeit, und traurig über den/dem Vorfall in der USA...:deadsad:
62133>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ich bin verflucht müde von der Arbeit, und traurig über den/dem Vorfall in der USA...:deadsad:
62133>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

62135~~~
Was ist in der USA passiert?

62142 if I try sounding it out... I can slowly understand a little bit of German... :)

62145 I think lots of English has German roots, so quite a few German words sound a LOT like English. Maybe whenever you guys are chatting in German I should just try to figure it out, and look up some of the words I can't figure out, and see if I can slowly pick some up! That sounds like fun :D

Was ist in der USA passiert?
Sag mir nicht, dass du es im ganzen Tag nich gehört hast... Bei dem postoner-Marathon war eine, ne... eine doppelte Bomben-Anschlag: 3 Personen sind gestorben, darunter auch ein 8 jährige Junge und dutzende; von mittle bis schwer Verletzte...
62146>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Sag mir nicht, dass du es im ganzen Tag nich gehört hast... Bei dem postoner-Marathon war eine, ne... eine doppelte Bomben-Anschlag: 3 Personen sind gestorben, darunter auch ein 8 jährige Junge und dutzende; von mittle bis schwer Verletzte...
62146>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

62149
:shockmenft::shockmenft::shockmenft::shockmenft:
ich hab es wirklich noch nicht gehört
Hier bei mir wurde es auch noch nicht so bekannt
Der arme 8 jährige,der hatte noch sein ganzes leben vor sich :(

Users who are viewing this thread

Latest profile posts

ATX130 wrote on Ryzen111's profile.
Hello, there seems to be something wrong with the file you uploaded. The game works fine, but it doesn't play music. I use dameon tools lite and prompt "unable to mount image. Cue sheet: line 1-file not accessible." Could you please re-upload it?

https://www.anime-sharing.com/threa...524-epi-人工-o-zone-jinkou-ozone-v1-01.1580473/
johnjohndoe384 wrote on Ryzen111's profile.
JCDBZ wrote on Otokonoko's profile.
cocolia19 wrote on Otokonoko's profile.
Hello. Can You upload the video from yuluer of Furina? Please
OrangeFootsteps wrote on Ryzen111's profile.
Hi Ryzen. Could you reupload RJ01224387
Thanks.